lördag, december 30, 2006

There and back again

Malmö, nu är jag hos dig igen. Som om ingenting hade hänt.

Igår kväll bjöd J mig och C på middag följt av Super Mario Bros. på old school Nintendo och sedan Trivial Pursuit på det. Kvalitetsunderhållning och kvalitetssällskap. Sedan gick jag och hon till Crush. Jag vet inte hur mycket kvalitet det var egentligen, men vi fick i alla fall höra Justins My Love.

Och, åh, känslan av att stiga upp i min egen lägenhet med min egen dator (bredband!) idag.

Innan jag går till Systemet som väl antagligen är ett slagfält idag vill jag bara tipsa om Nelly Furtados Promiscuous-video. Det är inte bara en sjukt het låt, Justin tar ett par danssteg i slutet också. I'm lovin' it.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hon är cool, låten är bra. jag ska nog fixa den skivan.

Ms Johansson sa...

gör't, den är inte riktigt lika het som justins, men nästan.