onsdag, augusti 16, 2006

En bra kväll som kändes sommar igen

Idag fyller min J år. Vi firade henne med lyxpizza på Vespa. Sommaren kom tillbaka lite dagen till ära. Det var en sådan fin kväll att jag måste bjuda på lite mingelbilder.

P.S. Vi var tydligen lite suddiga i konturerna ikväll:






















Paketöppning. Ett par snygga vantar från E, av hennes egen design.






















Istället för en av kork.

















Lite Maggie & Josefine-kärlek.






















F fyller år på lördag, så nu kan man tänka "grattis."






















E och hennes lyxpizza.

















På väg hem mot Möllan. Luften var rosa och kanalen spegelblank. Malmökärlek.






















Jag och J stannade till på Volym för att dricka. Jag trixade med kameran.






















På vägen hem rastade vi vid Eden, där J provade sina vantar och passade på att läsa ett födelsedagskort.

1 kommentar:

Josefine sa...

ahhhh, vilken kväll! jag är helt färdig idag.
TACK alla inblandade!