söndag, augusti 06, 2006

En bra sak

Nu har den kommit:

















Återigen, handlingen: Hannah Gavener is fourteen in the summer of 1991. In the magazines she reads, celebrities plan elaborate weddings; in Hannah's own life, her parents' marriage is crumbling. And somewhere in between these two extremes-just maybe-lie the answers to love's most bewildering questions. But over the next decade and a half, as she moves from Philadelphia to Boston to Albuquerque, Hannah finds that the questions become more rather than less confusing: At what point can you no longer blame your adult failures on your messed-up childhood? Is settling for someone who's not your soul mate an act of maturity or an admission of defeat? And if you move to another state for a guy who might not love you back, are you being plucky-or just pathetic?

Jag längtar efter att få börja läsa den, måste skynda mig att läsa ut A Heartbreaking Work Of Staggering Genious.

2 kommentarer:

Anonym sa...

den ska köpas in till bibblan! tack för att du påminde mig. vad tycker du om dave eggers då? jag började läsa "hur vi hungrar" i somras, men pallade bara några av novellerna./frida

Ms Johansson sa...

jo, jag gillar den! den är väldigt snackig, lite som att hänga med en kompis. och den är nog ganska annorlunda mot "hur vi hungrar", eftersom den är självbiografisk.