tisdag, augusti 01, 2006

Mayday!

Okej, jag behöver ny musik och det snabbt! Jag måste sluta lyssna på Radio Dept:s Pet Grief, annars är det risk för att jag älskar sönder den och det vore fruktansvärt. Jag har inte köpt en skiva sedan det var kallt ute och nu har jag fått lite mer lön än jag trodde, så det gäller att passa på innan jag blir snål.

Kom igen, tipsa mig! Alla genrer går bra, utom reggae och sådant de spelar på Crushs stora dansgolv (och nu menar jag inte under den tiden då man kunde höra Erlend Öye och Phoenix där.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Köp ett gäng Bruce Springsteen-plattor. Finns säkert lite på Nice Price på Folk mot Rock. Kan liksom inte bli fel.

Ms Johansson sa...

ah, men bruce springsteen är ju en av de där artisterna som gett ut så mycket att man inte vet var man ska börja, det är lite läskigt!

Anonym sa...

Börja med Nebraska! Perfekt höstrusk-platta. Inte världens mest lättlyssnade skiva, men man får massor igen om man ger den några lyssningar.

Ms Johansson sa...

nämn inte höstrusk än!
tack för tipset, jag kommer nog att köpa den!

Anonym sa...

lali puna - scary world theory