fredag, augusti 11, 2006

Fredagsnöje

Jag tänkte försöka rycka upp mig lite och se Vapnet på KB ikväll. Egentligen gillar jag bara låten Kalla Mig, men den gillar jag väldigt mycket för den delen.

Jag har bränt (cd-brännare är fortfarande nytt och coolt för mig) en skiva till min lilla uppvärmningsfest innan. Jag tycker själv att den är mycket bra:

Lite ball, 2006-08-11

1. Legal Man - Belle & Sebastian
2. You're Gorgeous - Babybird
3. Central Reservation (The Then Again Version) - Beth Orton
4. Banquet - Bloc Party
5. Ett Fall Och En Lösning - bob hund
6. Kalla Mig - Vapnet
7. Boy From School - Hot Chip
8. Lauren Caught My Eye - Crash
9. In Your Room - Depeche Mode
10. 2D2F - Avenue D
11. It Pays To Belong - Embassy
12. I'd Rather Dance With You - Kings Of Convenience
13. Daft Punk Is Playing At My House - LCD Soundsystem
14. Burning Hearts - My Favorite
15. Konichiwa Bitches - Robyn
16. Maneater - Nelly Furtado
17. Too Young - Phoenix
18. Such Great Heights - Postal Service
19. I Don't Need Love I've Got My Band - Radio Dept.

3 kommentarer:

Anonym sa...

i love your blog besök mig på myspace.com/jontemyra.fibes oh fibes är fö bäst.

B sa...

tack för en underbar kväll, din skiva var super!

Ms Johansson sa...

man tackar! jag har tittat in på din myspacesida, men jag förstår mig inte riktigt på myspace - ska utforska det vidare!

b: tack själv!