tisdag, november 21, 2006

Amy

Jag älskar Vem Dömer Amy? (Judging Amy), som går på TV4+ varje vardag klockan 18.10. Jag är förmodligen den enda i Sverige under 50 som följer programmet, men jag fattar faktiskt inte hur tv kan slumpa bort en kvalitetsserie på det viset när junk som Desperate Housewives får visas på bästa sändningstid. Bäst tycker jag om Amys mamma Maxine, som spelas av Tyne Daly (som spelade Lacey i Cagney och Lacey. Respekt.) Hon är en stentuff socialarbetare och har ett hjärta av guld.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej, jag är en tjej på 30 o följer också Vem dömer Amy? Så du är inte ensam att vara under 50 om att följa den. Gillar serien starkt.

kram Catta

vet inte om min text syns har annars catta_76@hotmail.com

Ms Johansson sa...

ah, skönt, jag är inte ensam. en till med bra smak!