torsdag, januari 11, 2007

Andas ut

Artikeln är inskickad. I går kväll hade jag ett smärre sammanbrott, då Word plötsligt slutade att bete sig normalt. Jag fick inte röra mitt dokument utan att programmet ville stänga ned sig. Jag fick såklart panik. Tack och lov blev jag tipsad om gratisprogrammet OpenOffice (tack R) och kunde ladda ned det, kopiera över texten och fortsätta där. Det tillhör väl varje students vardag att någon gång råka ut för en datorincident som får en att vilja säga adjö till det digitala samhället, raka av sig håret och flytta till en ö i Västindien, men mina nerver är definitivt för svaga för sådant. Jag känner mig överkörd. Promenaden i isregn och stormbyar förut hjälpte inte märkbart. (Hunden hjälpte dock som vanligt. Han är min livräddare.)

Jag vill i alla fall tacka Badly Drawn Boy, Blogger, Hund, min kaffebryggare, Gilmore Girls och ICQ/MSN för ert stöd denna vecka. Utan er vore jag en skugga av mitt forna jag.

Nu drar jag täcket över huvudet ett tag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för hund du har skaffat undrar Elin som har tagit sin privata blogg till heders igen?

Ms Johansson sa...

en kompis var hundvakt förra veckan och jag var extra-hundvakt åt hunden när hon jobbade. mycket lyxigt och kul!