lördag, juni 10, 2006

Dreamteams heldag

Det har varit en fantastisk dag i Malmö, en sådan där dag man vill spara. Jag och J möttes vid rivieran och hängde bredvid båtfolk, Dior-glasögon, en möhippa, tonårskillar, osannolika solbrännor och världens sötaste hund.

















En liten babybird simmade nedanför bryggan. Så söta fötter!

















Jag fångar sol med ryggen samtidigt som jag skyddar näsan. Fiffigt.





















I scream, you scream, we all scream for ice-cream.

















Japp, det är sommar nu.

















På kvällen var det dags för fotboll och mat. Matchen var så befriad från action att det inte gjorde något att jag smet iväg för att premiärladda min nya iPod.

















Här är ingredienserna.

















- Å det här med mp3 verkar spännande!

- Det känns som att vi lever i framtiden!

















Efter en kväll fylld av efterlängtad alkohol och trevligt sällskap ute på lokal är jag hemma igen. I'm taking my baby to bed.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den svarta passar dig perfekt! Och visst är det praktiskt med en sängkamrat som inte tar minimal plats, inte snarkar och inte tar hela täcket? /Frida

Ms Johansson sa...

och framförallt; man blir inte för varm!