fredag, juni 16, 2006

Vad har jag på ryggen?


Är det ett stort födelsemärke? Ett märke efter ett hårt slag i ryggen? Omvänd Michael Jackson-sjukdom?

Nej, det är resultatet av "jag smörjer in mig så långt jag når, jag bränner ju mig ändå aldrig"-tekniken som jag använde i Västra Hamnen i lördags.

Av detta kan man lära sig följande:

1.) Solskydd fungerar. Baz Luhrmann hade rätt. If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

2.) Solen är starkare idag än när jag var liten. (Ingen het nyhet.)

3.) Jag behöver en man i huset (eller Shane i L-Word) som kan smörja in min rygg för att förhindra fler humoristiska solbrännor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej jag är tillbaka igen, har nu skrivit mitt första inlägg på mycket mycket länge...

kul att läsa här som vanligt, fortsätt!

Ms Johansson sa...

åh vad bra! jag har kollat och kollat på din sida!