fredag, juni 02, 2006

Fredagskväll



Nu går vi ut.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är väldigt söta om inte annat. Vad gör en sån som Maggan en kväll som denna?

Jag rekomenderar Crush ikväll. Jag sitter här och förfestar med huvudattraktionen. Vi kanske ses där då... :)

/Chrille

Ms Johansson sa...

ja sågs gjorde vi! det var trevligt, din kompis var bra, min rygg gjorde revolt så jag fick gå hem lite senare, men ändå: en bra fredag!

Anonym sa...

Jorå. Din rygg och min hjärna. Ursäkta det abrupta uppbrottet, hade brådis hem för att leta igenom flyttlådorna efter huvudvärkstabletter.

Dagens huvudvärkstablett:
"Burning" på http://www.myspace.com/thewhitestboyalive

Suger att vara en sån som inte dansar när Erland har sina heureka-ögonblick.

Ms Johansson sa...

no worries, jag vet hur det är att ha huvudvärk...

erlend! det är aldrig för sent att bli en sådan som dansar, du vet!