måndag, juni 26, 2006

Äntligen!

Klockan 2.34 inatt slog jag ihop pärmarna till Gangsters och mitt läsprojekt är därmed avslutat. Och, det här skäms jag nästan för att säga, men it's about time! Visst, det är otroliga böcker, ambitiöst skrivna och myllrande av karaktärer och, visst, jag kände ett stänk av vemod när jag lade ifrån mig Gangsters. Men mest kände jag lättnad, för himmel vilken tid det har tagit! Då läser jag ändå snabbt! Så, hej då Klas Östergren, Henry Morgan och Maud, nu är det dags för mig att träffa någon ny.

















You were my EVEREST!



Nu väntar:

I En Klass För Sig av Curtis Sittenfeld (äntligen!)
Mannen Som Älskade Yngve av Tore Renberg
A Heartbreaking Work Of Staggering Genius av Dave Eggers
Tillsammans Är Man Mindre Ensam av Anna Gavalda
Trollkarlens Hatt av Tove Jansson
A Plea For Eros av Siri Husvedt

Och då har jag ändå inte köpt fyra pocket för priset av tre än. Tur att jag har, trumvirvel, semester!


Inga kommentarer: